torsdag 5 september 2013

Avklätt !!

Vakna vakna upp och hoppa kaffe utan morgon cigg inga problem detta fixar jag fattar inte hur jag har bara kunnat röka med tanke på att Lars kvävdes till döds men som jag har sagt äter inte mat på samma sätt länge så ersatts det med cigaretter jaja jobba jobba hade utbildning idag ny förmåga som skall lära sig sjukhus gick bra dagen gick ganska snabbt gött för idag skall jag ta mina bilder som jag har längtat efter mina avklädda bilder och jag kan bara säga fy fan vad jag ser bra ut för min ålder 45 bast snygg som attan över 800 bilder togs och det var så kul jag har inget att skämmas för och inget att dölja jag har kämpat som attan för detta och är hur nöjd som helst och kan bara tacka  Linnea http://www.photobyneni.com/  hjälpen att förverkliga detta du är toppen underbara du du kommer att vara saknad på jobbet och önskar dig all lycka och framgång puss & kram på dig ...

Nej fick dricka en del vin för att slappna av aningen rund under fötterna nu kommer nog att somna tidigt ikväll idag med ha det bäst alla underbara kärlek & ljus Delicia
lite från dagen 

Inga kommentarer: