lördag 28 september 2013

Tankar ...................

Vaknade ganska tidigt denna lördagen upp och laga lite kaffe mata kreaturen ajaj ont i min kropp har träningsvärk härlig smärta snabbt under täcket igen med mitt kaffe kallt i huset .. jag tänker tänker så att det knakar alltid som djupast på morgonen borde utnyttja denna tiden till meditation kanske imorgon bitti måste ta tag i det lättaste sätt att hitta sig själv och få de viktigaste svar ifrån universum mycket mycket mäktigt kraft man har inom sig om fler visste detta fenomen hade alla gjort det jag lovar .................. fixa lite tvätt tänkte ner till stan en snabb runda skall hitta en present till P som fyller år senare i Oktober jag vet att han inte är hemma men kan få den till våren ja jag vet att jag är knasig ett år sen vi träffades tänk vad tiden går och detta mötet ångrar jag inte en sekund härliga minnen tacksam för att våra vägar har mötts ... I efter middag skall jag till Höör minnes stund för Mr P´s pappa lite så där orolig har inte haft mycket med döden att göra sen alla dog i min familj hoppas att jag kan hantera detta och inte mina minnen kommer upp på ytan igen och det kommer att kännas konstigt att komma till ditt hem och du är inte där .. Jag älskar dig min vackraste P en vacker person och själ är du och kommer alltid att vara en viktig person i mitt liv tack för att du finns ..
11,2 km på 1,30 nöjd blandade jogging /pw 

Inga kommentarer: