söndag 15 september 2013

Söndag Morgon .............

God morgon världen en ny dag framför mig och inget som jag skulle har gjort denna helgen ha blivit gjort blir jag förvånad ehhhh nej jaja kanske skall skita i dessa måsten så blir man inte så besviken jag e ju inte den som gillar att städa gör bara det absolut nödvändligaste bara toa och köket är rent så är det det viktigaste men men dagen e inte slut ännu och det kan hända att jag får ett ryck .. Igår efter middag var jag hos en vän som mår skit på alla sätt och vis tappat suget på livet och dess motgångar oh vad jag önskar att jag kunde hjälpa henne på fötterna igen men jag kan bara sprida min positiva energi och bjuda på vin och en massa kramar och kan bara hoppas att livet ger henne lite medvind minns själv hur det var att vara så långt ner i skiten att jag orkade inte ens att gå upp och borsta mina tänder och hade inte mina barn funnits hade jag lätt utan tvekan kunnat göra slut på mitt liv och nu eferåt är tacksam att jag hade orken att slåss tillbaka och ta mig upp för den jobbiga trappan . Min tro på en övre makt har hjälpt mig så otroligt mycket och kommer att vara evigt tacksam för de motgångar jag har fått och klarat av och i det hela så är mitt stökiga hus en piss i Nilen huvud saken är att jag och mina barn har fixat dessa motgångar med bravur och har orken att ta nya tag och njuta av detta liv som vi har fått .. Det finns alltid de som har det värre och då helt plötsligt blir det jag har slagits med mycket litet .. Jag är så nöjd med mitt liv nu jag har ett jobb med skit lön men jag fixar det , mitt fina hus på backen hur kunde  jag bara fundera på att sälja detta ?? , friska ungar ,underbara syster jag älskar dig , mitt nya jag har verkligen hjälpt mig att må som jag gör så glad att jag har fått chansen till mitt smala friska liv . Tack Gud , Jesus ,Universum för mitt liv tack för medvind jag behöver verkligen detta nu har haft motvind hela mitt liv tack tack och åter tack .. 
Skall strax klä på mig och hämta Zack som har sovit hos en vän och i eftermiddag mot Osby till finaste Marie som skall grattas, snart e det helg igen och då kommer min käraste som jag har saknat denna fina människa som plötsligt dök upp i mitt liv härligt hur vägar kan mötas och bli något fint ler med hela själen mys mys ....

Ha en fin Söndag alla vackra nu tjatar jag igen va tacksam för det lilla som gör livet så mysigt massor av kärlek & ljus och pussar & kramar Delicia 


Hej min ängel tack för att du finns för mig och kan bara hoppas och be att du har det bäst i himlen din 4 ever D

Inga kommentarer: