söndag 22 september 2013

Tankar ..

Efter morgon Pw och timmar i min säng kan jag säga skönt att det blev som det blev så tråkigt att det slutade som det gjorde och jag har läst ditt sms ett par ggr och förstår att du har mycket ja men det är ingen ursäkt för vad du har gjort jag kan känna mig ledsen för att du inte var man nog att tala om för ett antal veckor sen när jag själv började fundera på om allt stod rätt till men du skrev så fina rader till mig och då antog jag att det var ok och föste bort mina tankar från och med nu skall jag alltid lyssna på magkänslan den är ALLTID rätt och min magkänsla började tala i början på Augusti . Jag har aldrig ringt dig kände att jag inte ville störa och visste inte riktigt hur du jobbade om du jobbade eller vad du gjorde .. Det är du som gjorde fel jag förtjänar inte att bli dumpad via ett sms det gör ingen , jag är mest sårad att jag lät detta hända mig och skäms att jag tog dig till min mans grav hur fan tänkte jag och det värsta av allt du ville vara vän med mig och tog bort mig ifrån din Facebook gode gud människa var jag en sån hemskt upplevelse för dig nej människa ingen vän till mig hade gjort så jag hoppas verkligen att du kan sova gott om nätterna . Jag gjorde ett stort misstag att tro på de fina ord som östes över mig lite för fint och bra för att vara sant ...

Inga kommentarer: