söndag 29 april 2012

Är så tacksam !!

Jag har just betalat alla räkningar och min bil och har pengar över tack Universum för att vi har klarat oss så bra trotts alla motgångar vi har haft , konkurs skulden var inte liten och det smärtade hemskt mycket att att betala nästan alla pengar jag fick ifrån Lars bort gång vi har klarat oss och jag är så tacksam. Nya bilen är så fin och jag hoppas nu att det håller nu ett bra tag , jag klappar mig själv på axeln att det har gått rätt så bra trotts att min älskade är död .
Har haft kaffe besök idag lite mer avslappnad än snabb visiten igår på stan du e för go Nettan tack för att du finns , jag är så tacksam för alla underbara människor som finns i mitt liv ni är underbara alla tack för att ni finns.

Hej min älskade underbara ängel kan inte fatta att jag skall leva resten av mitt liv utan dig men är så tacksam att du finns med oss på ditt sätt du är så otroligt saknad älskar dig så in i bomben din Delicia

Inga kommentarer: