torsdag 12 april 2012

Helgen den e nära !!

Trött idag som en gnu suttit i möte i flera timma kände hur trött man blev av att sitta stilla men det var ett bra möte varit på livs idag nästa hela dagen saknar min blogg vän A hoppas att allt är bra med dig du skall veta att jag tänker på dig och skickar alla energi jag har över till dig hoppas att du nu är färdig utredd och klar för TP underbara du <3   Efter jobbet till min bank som har bara öppet 1 dag i veckan på normal till jag får fortfarande utbetalningar i Lars namn lite konstigt sen vidare till Maxi och posta stooor låda till mosters gull unge som kommer om 6 veckor och det skall bli underbart med en ny medlem i familjen , sen har jag skickat helgens överaskning ( Kvällsposten ) till Göteborg nu ligger jag i min säng med lapptopp i knäet och kommer att ligga här tills imorgon slut i rutan men imorgon är det fredag en underbar dag hela helgen framför sig bubblar redan nu av längtan underbara helg I LOVE YOU !!! du är lika välkommen varje vecka mys .......

Hej min vackra ängel i himlen lite nyfiken är vi på vad könet är på Olivia & Thomas baby kan du ge mig en hint bara du som vet nu vad det skall bli lilla rackaren vill inte visa rumpan när ultra ljud har gjorts <3 Saknar dig min man önskar att du var hos oss men det är du på ditt sätt love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: