söndag 22 april 2012

Sleepy Sunday !!

Imorse på nyheterna var det en mamma som skrev en bok om sin dotters självmord så fruktansvärt för en mamma att behöva gå igenom men det spelar nog ingen roll föresten döden är jobbigt för de som är kvar alltid en massa frågor om jag visste skulle jag hat gjort annorlunda , haft mer tålamod och nu kan bli förkrossad av alla dessa varför , jag har bett min Lars om ursäkt hundra tusen gånger och jag kan bara be att han kan höra mina förlåt . Att inse att ens livskamrat kunde dö vilken dag som helst samtidigt som man skulle vara mamma och allt vad det innebär ångesten var så tung över oss alla så att jag reagerade tvärt om istället och blev arg .. Förlåt än en gång min underbara så lätt att säga om jag hade vetat då hade jag gjort annorlunda så därför skall man behandla människor som man själv vill bli behandlad , Jag mår bättre i mitt psyke & själ men nu börjar alla runt om mig att rasa 2 stora barn mår skit och nu har mamma ork att ta hand om er förlåt att jag inte har orkat innan men jag hade så mycket med mig själv än en gång är man där om jag orkade hade jag gjort annorlunda men mina barn . Det här med sorg är en kraft så stor att den kan slå ner även den starkaste den släpar ner en i en stor svart hål som är så svår att komma ur men det går , jag kommer att sakna min Lars resten av minna dagar han var bland de mest betydelse fulla personer i mitt liv och jag kan bara vara tacksam att jag hade äran att leva ihop med denna vackra själ .

Hej min Lars dina barn de sörjer dig de är i det svarta hål som jag just kommit ur snälla min underbara hjälp mig hjälpa dem till att må bättre , hjälp mig att göra rätt val och se klart love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: