söndag 1 april 2012

April , April .........

Dagen igår slutade inte som jag trodde killarna köpte inte Lars motor cyklar så nu skall jag göra ett försök att sälja styck vis skickade ett sms till en kille som var intresserad av Triumph om bygget han svarade direkt helt eld och lågor och de dök upp nu kl 10 på fm jag sa ett billigt pris det var faktiskt otroligt mycket att göra så detta kommer ta ett par år för honom att mecka ihop men han lovade att komma och visa upp den när han var färdig och nu kändes det rätt att jag sålde denna till honom
Hannah skall åka med Zack till Halmstad och hämta högtalare så en liten utflykt kommer de att få idag jag stannar hemma och städar och tvättar lite kallt att vara ute tycker jag . Imorgon skall jag börja jobba heltid efter att ha varit sjukskriven sen i December känns ganska bra ..


Hej Min Lars nu har jag sålt din ena Mc dessa killar kändes rätt verkligen , skrämde du bort de andra ??? ena minuten höll de på att packa släp nästa minut bar de tillbaka allt och körde hem till Lidköping igen man kan ju undra ?? älskar dig min kära ha det bäst i himlen min fina din Delicia
Naken Honda 450 ..

Inga kommentarer: