torsdag 19 april 2012

Torsdag !!

Jobba jobba sen iväg till min goa Isabell härlig timme men vi beslöt att vi skall träffas 1 gång i månaden och det betyder att jag börjar att reda mig själv och det är ju skönt men är oxå tacksam att jag tog steget och ringde psyk och bad dem om hjälp för detta hade jag banne mig inte fixat själv som jag trodde sen tillbaka till jobbet svalde en snabb expresso för att sen orka jobba lite till missade lunchen och var lite vrål hungrig men då kom en go kollega med en kex choklad och botade den hungern ett tag så att jag orkade resten av arbetsdagen för att sedan direkt efter jobbet sätta mig i en tandläkare stol och börja min långa / dyra behandling för en grann käft så nu är kärringen lite sliten och kommer inte göra mycket mer idag bara för att jag kan hahahahaha!!!

Hej min fina man i himlen jag minns den dagen du sa jag vill aldrig mer jobba överlever jag detta så skall jag ta hand om dig du kommer aldrig mer behöva laga mat för då kommer jag ta hand om dig som du har tagit hand om mig ja vi vet ju hur det blev och min älskade du behöver aldrig mer jobba men du får gärna hjälpa mig klara av livet utan dig visa dagar är det fortfarande ganska tufft men det funkar jag älskar dig så min fina och önskar att du överlevde allt detta tack för att du har funnits love you 4 ever din Delicia

Tandsten hahahaha!!

Inga kommentarer: