lördag 21 april 2012

Lördag hela dagen ...

Vaknade tidigt som vanlig innan 8 det är minsann inte klokt jag som älskar att sova det är bara gå upp mata 2 ut svultna katter på med kaffet och en slice pizza till det men lyxen en lördag som denna är att jag kan ju gå och lägga mig igen vilket jag kommer göra om en stund skulle igentligen till Lödde och tatuera mig men min tatuerare hade missat denna tiden och vi får omboka . Blir inte mycket som händer idag lite tvätt och plock på schemat , hade tänkt mig en tur till stan men denna stan ger mig inget så det struntar jag i nu klokt val Delicia nu är det spara pengar som gäller en tid framöver men det är helt ok för nu har vi massor av underbara konserter att se fram emot . Nä nu vänder jag mig om somnar om en stund med goa katten Affe och goa sonen som inte har vaknat ännu andra sonen på väg till Helsingör med en kamrat och hans familj // Delicia

Inga kommentarer: