måndag 30 april 2012

Trevlig Valborg !!

Så ja vakanr 06.15 ja just det glömde ställa om kl så jag snoozade vart 10 min i 2 timmar inte mycket till sovmorgon men men tittade på vakna med the voice som jag bruka missa sen iväg till bilfirman och lämna nyckeln till min gamla bil sen till kvantum posta paket till min syster baby paket ifrån apoteket har jag beställt så roligt att handla nu bara vänta till lilla underverket tittar ut ..... börja jobba 9:45 plocka mitt älskade sjukhus skär lycka kan jag säga så kul , Zack på fest och Hannah i Varberg så bara Joel och jag hemma så vi drog med Åsa till en härlig Valborg middag på Mc Donalds lite mys sen vidare till kyrkogården och plocka bort påsk pynten har minsann inte varit där sen i påsk vet inte om det känns bra eller dåligt Joel förklarade för mig att pappa bry sig inte mamma ha inte dåligt samvete klok liten 12 åring vi har <3
För 16 år sen idag hade jag förvärkar som attan Lars och jag var och kollade på brasan sen åkte vi hem och tittade på kungens födelsedag på tv kl 00:00 gick vattnet härliga minnen vårt första barn tillsammans skulle födas så spännande ......

Hej min Lars idag saknar jag dig lite xtra kanske för alla dessa minnen som kommer fram , jag är så ensam utan dig kan inte fatta att 15 månader har gått sen du tog ditt sista andetag helt otroligt jag minns hur stolt du var för 16 år sen din först födde barn var på väg och vi bubblade av nyfiken het du var en underbar pappa  en fantastiskt man och en enastående person älskar dig så ha en trevlig Valborg min underbara din Delicia

Inga kommentarer: