måndag 23 april 2012

Tradiga Måndag !!

Vaknade idag med huvud värk ingen bra start på dagen lämnade hemmet med bråkande gråtande ungdomar det kändes inte så kul så min dag på jobbet var lite jobbig men när jag kom hem efter jobbet var det som om stormen hade blåst över allt mådde relativt bra och jag helt slut för att jag har oroat mig hela dagen ,men hjälp skall ändå sökas så att de kan må bra efter allt detta trauma vi har gått igenom .....Jag hör hur det åskar ute ligger under mitt varma goa täcke redan i min pyjamas och klockan den är 17:20 känns rätt så gott alla magar är mätta nu väntar jag bara tills jag kan gå och lägga mig och förhoppningsvis bli Tisdag en bättre dag ..

Hej min Lars drömde om dig i morse just innan min telefon ringde och väckte mig vi möttes hastigt och jag fick en härlig lång kyss sen var det dax att vakna skit oxå tänkte jag ,när jag drömmer om dig så är de så otroligt verkliga som om du finns kvar hos oss oftast är mina möten med dig i drömmarnas värld så korta jag skulle vilja att de varade i alla fall ett par timmar . Jag tror att jag aldrig komma över detta att du är död kan fortfarande knappt fatta att du är borta dina barn smärtar av sorg kan du besöka dem i deras drömmar och tala om att det kommer att bli bättre du är så saknad av oss alla min fina love you 4 ever Delicia

Inga kommentarer: