måndag 9 april 2012

Måndag !

Sista dagen av lång ledigheten är här så tråkigt tycker att det är skönt att vara lite ledig ,slappa , vara uppe sent ja men imorgon blir det jobb i 4 dagar sen är det helg igen ..Ja igår var en kul dag vaknade av ett sms och jag hade ingen aning att jag skulle hamna i tidningen just denna dagen och sen ytterliga överraskningen är att jag var oxå på löpsedeln härligt kan bara hoppas att detta kan nu öppna härliga nya dörrar i mitt liv bloggen vill jag publicera till en bok av dagboks typ och dedicera den till alla underbara vackra hjältar som väntar på organ och de som har fått organ alla är ni hjältar i mina ögon .. Sverige måste ändra dessa donations lagar och alla borde skriva under sina donations kort detta är minsann livs viktigt ingen skall behöva dö i väntan på organ ..Kärlek och Ljus till alla ni som väntar förtvlat att leva på nytt ,alla som har fått nya organ och alla vackra som har valt att donera sina organ efter de har lämnat denna jord ...

Idag skall jag dra mig ur sängen och hem till goa Åsa på en kopp java sen hem igen ta det lugnt och ladda till 4 dagars jobb ,jag har inget klaga på mitt liv ser bra ut nu i alla fall jag har överlevt detta tragiska som universum lagt i mitt knä och minsann gjort det med bravur sliten efter min depression det är jag det tar tid att läka det vet jag nu så baby steps är det ända som gäller ..

Hej min Lars vad skall jag säga saknar dig så fruktansvärt mycket och har fortfarande svårt att fatta att du aldrig mer kommer hem till oss igen ,jag fick i alla fall 20 år med dig och det är mer än vissa har någonsin får eller kommer att få tack för att du har funnits din Delicia

1 kommentar:

Gunilla Dahl sa...

Hej där! Önskar dig en bra fortsättning på veckan. /Kram