lördag 28 april 2012

Lördagen !!

AH t shirt !!
Vakande tidigt Affe tass i ansiktet kl var 6 på morgonen grrrrr upp snabbt ge dem lite kulor sen tillbaka till bingen blunda lite till ,idag skall jag och minstingen på stan handla en tröja som jag lovade honom innan i veckan  han var lite tjurig och ville inte vakna men tillslut fick jag upp trötter och vi kom iväg skulle ju träffa Nettan & Hugo en snabbis sen skulle jag prov köra nya bilen . Joel blev lite gladare när vi köpte en jätte fin AH t-shirt som skall vara så inne nu för tiden efter 2 choklad bollar och en cola blev Joel lite illa mående och då ville jag inte ha med honom och prov köra bilen så då fick store bror följa med istället prov turen gick bra inte lika mycket krut som Mondeon men nyare och gått mindre och priset passar min plånbok 29 900 jag slog till och jag vet att jag gjorde rätt känns det som så även spontana köp kan kännas bra , nu skall jag köra ett par maskiner tvätt sen bara ligga och ta det lugnt tar på krafterna att köpa bil ..

Hej min Lars vad tycker du visst e den fin samma färg som din Porsche saknar dig min fina önskar att du var här ha det så bra i himlen älskar dig din D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köp en matautomat till katten!! Då kan du bara ladda på kvällen och så ploppar locket upp vid en viss tid på morgonen. Jättesmidigt, finns säkert på blocket eller tradera!!
Kram
A med alfa1

Delicia sa...

Det skall jag kolla efter att jag inte har sett såna apparater innan ,Kram till dig fina A <3