tisdag 26 juni 2012

Ett år äldre !!

Idag fyller jag 44 år inget märkvärdigt kan jag själv tycka men själen blir ju glad när man får många grattis ja vad hade vi alla gjort utan Facebook som påminner en varje dag när någon fyller år kanon grej tycker jag , tog ledig en timme ändå inte mycket att göra på jobbet handla lite snabbt till ikväll fint besök blev det minsann  goaste Åsa med sina lika goa töser och med en jätte fin paket så glad jag blev TACK så jätte mycket det värmer så i mitt hjärta jag är så lyckligt lottad att ha så mycket fina människor i mitt liv kärlek & ljus till er alla <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hej min älskade saknar dig så tack för att du har älskat mig och funnits i mitt liv ha det bäst din D för alltid
Tack finaste familjen Sandell <3 och Joel försök inte hitta det !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt att jag glömde Din dag... Men ett stort Grattis i efterskott!!!
Kram Monica m familj

Delicia sa...

Inga problem kära Monica <3 kram tillbax