torsdag 14 juni 2012

Helgen är nu nära !!

Torsdag gött mina barn har jobbat snart en vecka på sitt sommar jobb och vilken vecka det har varit lite att göra kan jag bara säga problem med något och när man är van att jobba under stress så blir man lite galen av att inte ha något att göra ja ja . Idag känner jag seger ifrån gårdagen även om ni tycker att jag inte skall ha mer ökning i lön än en som är tjänst ledig så är det jag som vann slaget och jag är nu redo för nya dörrar som kommer att öppnas i mitt liv .... Efter arbetsdagen så skulle jag lite ärenden sen vidare till maxi hämta Hannahs  medicin och lite annat smått och gott måste lägga av med detta småhandlandet det har jag ju sagt länge grrrrr !!! Mina tankar idag går till en vän som har begravt sin pappa idag alldeles för tidigt kärlek & ljus till dig och din familj jobbig dag men snart kan ni minnas med glädje och skratt fast saknaden kommer alltid att finnas tänk att jag skriver dessa ord när jag själv inte trodde att man skulle kunna må lite bra efter Lars bort gång ..

Hej min kärlek jag kan bara hoppas att du har det helt underbart i himlen fast jag saknar dig som attan på jorden . Din vän ifrån sjukhuset är död så tråkigt men som denna kvinnan kämpade tappert mot det stora C som vann över henne tillslut ta hand om henne min älskade din för alltid Delicia

Inga kommentarer: