fredag 15 juni 2012

Friday !!!

Veckans bästa dag jippii bara älskar Fredagar men trögt på jobbet inget att göra fortfarande problem med ordrarna undrar om det kommer att säga puff med stora bokstäver på Måndag vi alla blev erbjudna att ta komp i efter middag innom loppet av ett par minuter försvann halva arbetsplatsen och var bara ett fåtal kvar lite grann tokigt men det är ju inte jag som bestämmer men kl 14 fick jag och mina barn gå hem oxå  köra Zack till Hovdala och träffa söta flickvännen vidare till kvantum fredags mys åter igen handla inte bra men där fick jag en brosyr om ICA´s matkasse låter intressant skall kolla lite på vad det kostar jag måste börja hålla i slantarna , hem klippa gräsmatta nu ägg på kokning sen lite sill på det kan man klaga NEJ !!! Och förresten fick ett samtal ifrån mina  företaget First Prize där har jag varit kund länge premie obligationer där de började med GRATTIS hjärtklappning nu Delicia kan du bara killa resten av livet du har vunnit 500 kr och du är oxå nu med i ett annat lotteri där man kan vinna fler nollor blev minsann glad tack så mycket skall bli skoj om det blir fler nollor det kan jag lätt säga man skall vara tacksam för även det lilla kan jag lätt säga .. nu inte mycket mer än fredags mys framför tvn med mina nära ..

Älskar dig min underbara man önskar att du var här tack för att du har funnits i vårt liv ha det bäst i himlen D

Inga kommentarer: