måndag 25 juni 2012

Måndag 25/ 6

Idag för 3 år sen var vi i USA och just denna dagen så dog Mikael Jacksson det kommer jag nog alltid att minnas lands sorg i USA helt otroligt , Lars var så sjuk denna resan det var ganska jobbigt för honom som försökte allt i sin makt att orka med vårt tempo men vissa dagar gick det helt inte usch fy min fina Lars kämpade så tappert min hjälte kommer du alltid att vara ...

Idag var det som det har varit de sista 2 veckorna börjar nu bli lite tråkigt bättre mycket att göra än detta. Hannah tog ledigt efter efter middags fikat hon skulle till Varberg och överaska sin vän som fyllde år igår och åkte med hennes föräldrar och kommer hem ikväll igen, Zack och jag jobbade tills dagen var slut sen till elgiganten och kolla på en i Mac som han vill så gärna köpa för sin första lön otroligt vackra datorer måste jag säga men de är inte billiga jaja pojken får göra som han vill han har jobbat hårt för sina pengar som skall räcka till allt han har tjatat om ett tag .

Saknar dig <3

Hej min Lars träffade Janne idag han har jag inte sett på länge vi pratade om dig och ibland får jag minsann tänka efter när man förklarar allt ja du är död känns så konstigt att prata om det för andra som om man inte vet om man drömmer eller vaken super märkligt och väldigt svårt att förklara saknar dig min man önskar att allt detta var en hemsk dröm som vi kunde bara vakna ur , älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: