lördag 16 juni 2012

Härliga Drömmar !!

Vaknar kl 8 skit med att inte min blåsa är större annars hade jag nog kunnat sova en stund till men kollade lite tv sen somnade jag om de e nice sen upp och till stan och göra lite ärenden bytte Joels onepiece till större storlek sen till systemet handla det som jag beställde via nätet sen vidare mot kicks behöver lite nya dofter det blev en Versace & Sunflower Elizabeth Arden den hade jag när jag gifte mig härliga minnen <3 sen mot kyrkogården kolla blommorna Lars fick på bröllops dagen de kan nog stå kvar lite till bestämde Hannah & jag , nu inget på schemat jag har varit rätt så flitig med tvätten denna veckan och gräsmattan är klippt då kan jag ta det lite lugnt idag , imorgon skall vi passa grannens hundar det skall bli lite skoj


Hej min älskade drömde om dig imorse vi firade för att jag hade fått ett nytt jobb på ett annat apotek försöka du berätta något ??? låter intressant och Glenn Wish var nya chefen hahaha låter skoj att han skulle driva ett Apotek men vi hade definitivt haft skoj på jobbet sjunga Elvis låtar och sälja alvedon och kondomer . Saknar dig min fina hoppas att du har det bra puss & kram din Delicia

Inga kommentarer: