söndag 10 juni 2012

Så ja !!

Så ja var helgen slut vaknade vid 10 tiden sen somnade om vid 12 och vaknade vid 15 tiden så mycket som skulle göras helt galet att jag kan sova som en tonåring igen fick lite panik damsög huset i hundra nittio bytte sängkläder och nu snart ner till tvätt stugan sen packa matlådor till barnen Zack & Hannah börjar jobba imorgon det skall bli skoj en månad med dem båda på jobbet sen minsann är det semester och då måste vi ta tag i trädgården mm . Imorgon måste jag ringa till öron, näsa, hals och få en akut tid till Zack är lite orolig för hans hals de skall köra ner en kamera och kolla stämbanden usch tvi hoppas att det är inget allvarligt =S

Hej min Lars jag drömde om dig idag vet inte vad vi gjorde men det är kanske därför jag inte ville vakna saknar dig min underbara man och älskar dig för alltid D

Inga kommentarer: