måndag 18 juni 2012

Inte mycket jobb ida!!

Idag hade vi 2 läkare besök först skulle jag ha min samtals terapi sen skulle jag köra Zack till öron, näsa,hals i Kristianstad han skulle göra en ganska obehaglig undersökning och var lite orolig för detta och det var minsann jag oxå knöl i halsen som tar emot när man sväljer och andas låter ju inte så trevligt läkaren gjorde grundlig undersökning sen spraya bedövning sen blundade jag slang genom näsan ändan ner till stämbanden endast rodnad i halsen och stämbanden men inget farligt som tumör och annat farligt slut diagnos inbillning efter en trauma som barnen gått igenom se sin far kvävas nästan till döds innan han kopplades till Ecmo & Respirator kan dessa saker lätt hända och jag tackar Gud att de inte hittade något farligt mer än en släng feber som inte hade något med detta att göra . Både Zack och jag kände till och med obehag att komma tillbaka till denna otäcka sjukhus efter allt som vi har upplevt där och det är ju inte heller så konstigt ner till apoteket köpa feber nedsättande till Zacke som inte kunde svälljas direkt pga bedövningen sen skulle han nog vara på fötterna igen imorgon ............

kom tillbaka till jobbet efter lunchen jobbade till fika sen tog jag tjänstledigt allt går i slow motion och jag har huvud värk orkar minsann inte nu skall jag försöka sova en stund trött som bara den ..

Hej min man skönt att det inte var något med Zacke hade jäv.... inte orkat med om det hade varit något allvarligt men det visste du redan tack för att du finns älskade underbara

Inga kommentarer: