måndag 11 juni 2012

Idag skall mina barn börja sommar jobba upp med tuppen väcka ungar in i duschen packa mat väskan sen cykla iväg till jobbet hjälpa Zack hitta lite kläder sen in i produktionen för att få reda på att jag jobbar kväll så det var bara att cykla hem igen och då passade jag på att ringa öron näsa hals hade gott om tid börjar ju inte jobba förrän kl 9:45 ja visst satt i kö i 55 minuter helt galet sen ringde de minsann inte tillbaka som de lovade Grrrrrrr!!!! Csk ligger redan på min minus lista och detta gjorde det inte bättre jaja jobba till 18 sen vidare till Maxi handla bröd nu vänta på att tvätten skall bli klar så att den kan hängas upp och in med nästa maskin kolla lite tv sen somna och vara pigg tills imorgon ,,

Hej min Lars nu jobbar 2 av dina 3 barn på mitt jobb fast nu är det bara i sommar men de är duktiga saknar dig min fina kan inte fatta att du är död önskar att du var hos oss love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: