onsdag 13 juni 2012

Förstärkt lönesamtal !!

Nervös hela dagen idag skulle det ske kunde inte koncentrera mig men kl 13 anlände de till jobbet och känslan av att spy var nära så fort jag kom in var jag lugn som en filbunke både de och jag sa våra meningar . Ja alla vill ha högre lön och  detta är bara 2a gången på 6 år som jag protesterar och årets avtal är på 2,6 %  och jag fick 2,8 som är lika med 40 kr xtra som är nästan 3,5 lite mjölk eller en korv med mos och då tycker de att de bedömde mig högt jag fick en höjning vad gnäller jag för ??? Jag är över 40 mot 50 och har jobbat halva mitt liv och jag tjänar under 20 000 kr lite grann pinsamt att jag har inte kommit längre i mitt liv men jag kan i alla fall sova gott om natten för att jag har gjort ett bra jobb vidare mot Stockholm kommer mitt mål att nå fast jag vet att jag inget kommer få har jag satt ner min fot och det känns SHIT bra




Hej min underbara tack för att du var med mig idag jag kände dig nära , jag gjorde mitt bästa och det är det som är huvud saken , du fattas oss enormt om du bara visste hur älskad du är tack för att du har funnits min kära älskar dig för alltid Delicia

Inga kommentarer: