tisdag 12 juni 2012

Tisdagen !!

Upp och hoppa iväg och jobba Hannah väckte mig kryss i taket och Zack kom upp strax efter skönt att inte behöva väcka barn och stressa själv till jobbet nu tar jag med mig 2/3 delar av mina barn med mig så kul att se hur Zack han trivs och han sa idag det är så roligt att jobba nära dig mamma härlig unge .. efter jobbet handla tandkräm och lite annat kolla in gymmet Zack vill börja träna på hem äta , laga till mat låda tills imorgon , tömt diskamaskin , hängt upp tvätt och in med en ny fy fan vad jag är bra säger jag bara nu ligger och drar tills jag inte orkar mer . Imorgon är det förstärkt löne samtal nej jag skrev inte under samtalet med min chef kändes som en örfil och sedan dess har lusten att vara där borta kanske livet som sparkar mig i röven att se om och många förändringar har jag på planering just wait and seeeeeeeee!!!!!!

Hej min man följ med mig imorgon jag behöver din styrka , ditt lugn , din vishet älskade underbara saknar dig så hemskt mycket din för alltid Delicia

Inga kommentarer: