lördag 31 mars 2012

Dagen började ju bra !!

Vaknade kl 0:800 av en kille ifrån Lidköping som ville köpa alla motorcyklarna visste att jag skulle ta det lugnt och vänta på den rätta kan nu bara hoppas på att de kommer till Skåne och gick upp bryggde lite kaffe och tackade min Lars för hjälpen ,börjar alltid dagen med att stå på min ytter trappa och pratar med min man vet inte varför men känns bra att göra så och det får mig till att må bra så då fortsätter jag med det fast jag vet att han sitter bredvid mig nu när jag skriver och nu fick jag ett samtal att de kör nu och är framme om 5 timmar underbart härligt att min mans samling kommer till en ny samlare Tack, tack kan jag bara säga från hela mitt hjärta .......
Idag kommer det att städas och planteras frö ja det kommer bli en bra dag och det kanske kan firas med att hämta lite kvälls mat .
Hej min underbara nu skall dina små flytta till Lidköping härligt tror jag att du kan tycka fast det hade ju varit bättre om du överlevde detta och var ner i källaren nu och skruvade på dem själv utan slangar och syrgas som det var sista tiden du levde älskar dig min underbara din Delicia....

Inga kommentarer: