tisdag 22 maj 2012

Aunt D that´s me

Jobbig dag på jobbet mycket tråkiga känslor sen igår som jag borde skita i totalt ingen arbetsplats är värd mina känslor men träff med Isabelle ssk på psyk var perfekt just nu när jag var lite upp och ner

Kl 06:45 fick jag ett sms syster med man på plats på Danderyds sjukhus öppen ett par cm åhhhhh vilken dag det blev tittade på telefonen hela tiden kl 11 ny sms epidural dricker glass drinkar men när kl närmade sig 16 började jag bli nervös kl 18 ny sms 15:37 tittade Lille Ludvig ut total lycka grattis älskade syster och Thomas till er lille son nu är även du en mamma och kommer bli en underbar sån älskar dig av hela mitt hjärta Olivia du är den bästa finaste syster i världen och det är en stor ära att ha dig som lilla syster <3

Så min fina Lars nu är vi moster och morbror visst är det underbart jag älskar dig min Lars och är så ledsen att du inte får uppleva detta fina tillväxt av familjen som du längtade så efter men nu har även lille Ludvig den bästa skydds ängel som finns D



Inga kommentarer: