torsdag 17 maj 2012

Så ja !!

Vaknade tidigt fast jag la mig så sent grabbarna hade en härlig kväll på AVICII konserten så skönt och Zacks utslag har inte visat sig sen kortison behandling men har fortfarande klåda ,idag kom det en kille och köpte Lars Guld vinge och lilla gamla röda King kändes så bra att de kom till rätt ägare och som Hannah sa känns som pappa hade valt ut dessa och jag kan bara hålla med . Jag sliten som vanligt så jag tror jag skall sova resten av dagen ruggigt väder ute regn blåst brrr gott under täcket med en gosig katt skall jobba imorgon sen träff med de bästa hade till och med tänkt att dricka lite det var mycket länge sen sist .

Hej min Lars nu är alla dina Mc borta de har kommit till fina ägare och jag tror att du hade gillat dessa killar som har tagit över dina älsklingar jag älskar dig och saknar dig så din Delicia

Inga kommentarer: