onsdag 2 maj 2012

Onsdag var det !!

Dagen började med tandläkare bedövning lagade en tand som jag bet sönder förra månaden den blev så fin med en vit lagning istället för det tråkiga gråa , tillbaka till jobbet så himla trött idag gott med en ledig dag men mitt i veckan lite knasigt blir det med tiderna efter jobbet samtal med Zack´s lärare hur än min älskade ha kämpat lutar det åt UC men vi väntar på det slut giltiga som är ända fram till midsommar tydligen och nu skall jag börja packa Joels väska han skall till Bodaborg på skolresa och kommer hem på Fredag ...

Hej min Lars får lite panik ibland när jag tänker på att vi aldrig mer kommer att ses så overkligt det här med döden alla dina kläder finns kvar på samma plats jag vill inte ta bort dem ännu dina gymnastik skor står kvar där jag ställde dem för snart 17 månader sen de skulle jag ta med mig så att du skulle ha dem när du skulle börja träna på tranplantations centrum men du kom aldrig dit vi längtade så himla mycket till du skulle köras ifrån TIVA till TP centrum .... ja många drömmar hade man i Göteborg först och främst att vi skulle komma dit sen att du skulle få dina organ och tacksamma för de 2 slog in kommer vi alltid att vara fast vi aldrig kom i mål . Jag älskar dig min underbara och saknar dig otroligt mycket din D

Inga kommentarer: