söndag 20 maj 2012

Söndag !!

Vaknade imorse sen somnade jag om gott med vilo dag men nu för tiden vilar jag när jag kan fattar inte hur jag kan vara så trött alltid , jag vaknade till liv i alla fall sen körde jag till Hästveda köpte lite baby kläder till den lille sen vidare mot Hörja hämta Zack hos tjejen trevlig familj nu skulle jag bara städa mitt hus som är i stort behov av en omgång med damsugaren men blev inte som jag trodde det fick räcka med lite slarv städ idag oxå som jag har skrivit innan får allergiker ta medicin innan de kommer på besök jag är inte den som gillar att städa fast jag gillar att ha det städat låter super galet jag vet men jag är lite galen . Imorgon är det Måndag och då börjar vi dagen med lönesamtal vet inte vad jag skall tänka om det där förra året var jag minsann nöjd hade ju varit borta med Lars i nästa 8 månader och fick bra höjning trotts att jag var borta min dåvarande chef visste vad jag vad jag klarade så vi får se vad som händer min arbetsplats är inte känd för att inte ha bra löner men jag är en pålitlig arbetare och det borde väll betyda något i alla fall ?? fortsättningen följer angående detta ............

Mosters Gullunge ...
Hej min Lars jag hade tänkt mig att åka till kyrko gården i helgen men det blev inte heller av allt känns lite jobbigt just nu är i en tung fas av saknad och kan inte riktigt förstå att du inte finns på jorden mer jag älskar dig min underbara vackra och önskar att du levde , det finns så många som går på jorden som inte förtjänar det ...
Snart kommer Olivia´s och T´s baby det skall bli så spännande det är bara du som vet vad det är som döljer sig hahahaha ha det så underbart i himlen love you 4 ever din D


Inga kommentarer: