onsdag 16 maj 2012

Mixess kväll !!!

Väldigt sent igår kväll fick kära Zack en allergi chock av de nya tabletter som läkaren hade skrivit ut är inte det så jäkla typiskt och jag har svalt min sömn tbl ett par timmar innan ringde 1177 till ingen nytta ringde min syster som jobbar på akuten i Stockholm hon sa direkt betapred men det har ju inte jag hemma hon tyckte att det var lite skandal att vi inte fick det med oss ifrån läkare besöket några timmar innan , ringde snälla granne hon sa direkt betapred och hon hade några jag kunde få och vips var besvären borta jag galen på min vård central grrrrrrrrrr!!!!! ringde idag fick recept på betapred som han skall ta ikväll när han kommer hem ifrån sin Avicii konsert som han har längtat så efter så efter så jag ber nu och hoppas att inte besvären kommer ikväll . Ikväll skall Hannah & Åsa och jag på Mixess cafe turne på cafe Madrix så trevligt skall det bli och Hannah kommer nog att peppra bilder med nya kameran mys kväll på hög nivå ..

Hej min finaste Lars jag träffade en vän till dig idag som inte visste att du hade gått bort han blev så paff och såg  att han blev helt rörd ,det är så tråkigt att du behövde dö och när jag berättade om dig fick jag själv tänka vad står jag och säger att min man är död !!! helt galet att det inte går in i mitt huvud jag saknar dig så min fina följ med oss ikväll älskar dig för alltid din Delicia

Lägg till bildtext

Inga kommentarer: