tisdag 15 maj 2012

Galen Tisdag !!

Uppe med tuppen jobba övertid nu på morgonen hann jobba en timme fick mms ifrån Hannah fick lite panik Zackes utslag såg värre ut än igår oj !!! direkt till Vänhem där hade sköterskorna gissnings lek ringorm ,scharlakansfeber ,körtelfeber , borellia och senare bestämde vi träff med en läkare i efter middag och det betyder att jag får avbeställa min tandläkare tid skit oxå varför skall allting hända samtidigt övertid, tandläkare tid , utslag ja så e det tillbaka till jobbet efter besöket på vård centralen jobba som attan fram till det blev dax att köra tillbaka till vårdcentralen och träffa läkaren antihistamin i 10 dagar sen skall jag boka tid till en läkare men du är en läkare sa jag till läkaren men då var detta akut tid och då utreder de inte ok det var ju något nytt på vägen ut skulle beställa tid till Zack men nej det gick inte för då skall jag ringa och beställa tid via telefonen jag kan bara säga svenskt sjukvård blir man galen eller ???

Hej min Lars låt inte Zack vara sjuk du fick körtel feber när du var ung och hade knas med halsen och Zack har nu samma symtom jag pallar inte med detta en gång till jag är lite nojjig jag vet men jag kan inte hjälpa det . ja jag skall inte oroa mig i onödan hade du sagt men oron kommer nog alltid sitta där hur vi än vänder och vrider på detta
Skol spex imorgon pappas kille !!

Inga kommentarer: