lördag 26 maj 2012

Fredag /Lördag

Fredag skall jobba kväll hade en fullspäckad dag på jobbet alla sprag som skållade råttor stress nivån var galet skulle denna dagen någonsin ta slut japp kl 18 var vi äntligen klara hem och duscha sen vidare på brännboll /grill tajm på jobbet det var väldigt trevligt skall jag säga festen fortsatte hos Karin med kaffe och xante gott gott hemma vid ett fler såna kvällar kan jag se fram emot
Fredags mys <3

Lördag vaknade vid 9 tiden var inte bakis det var ju bra lite kaffe sen stan lite ärenden systemet lite gott till Siesta nästa vecka sen kolla lite affärer , sen  hem cat nap med min affe sen ta det allmänt lugnt .

Hej min Lars saknar dig min fina underbara det är cruising på stan det och det älskade du som bara den och jag tror säkert att du är där ikväll , träffade Macke på H&M det var inte igår kul att se honom love you my love Delicia
Svärmor &  Lars 1982 










Inga kommentarer: