måndag 21 maj 2012

Bloody Monday !!!

Dagen började med försovning 07.05 jag börjar jobba 07.30 och hela huset sov denna dagen skulle inte bli en bra dag plockade en runda på livs sen in i packen sen direkt på en lön samtal vilket slutade i katastrof jag var stum kunde inte en få fram orden på alla de åren jag har jobbat på mitt jobb har jag aldrig varit så kränkt jag kan bara säga skandal och nu är det dax för mig att öppna mina ögon för något nytt till och med förra året hade vi samma procent höjning och då fick jag mer fast jag var borta 7-8 månader med sjuk man sen begravning nu vet jag var jag står i deras ögon kan bara säga djupt djupt besviken och mycket mycket sårad ..
Efter jobbet direkt till stan och handla avslutnings kläder till Zack som slutar nian converse och mörka jeans stod på shopping listan och ett par rosa converse till mig oxå , syster fortfarande gravid gått i trappor och lång promenad vill att denna lilla baby skall komma snart längtar så nyfiken som bara den .


Hej min Lars åh vad jag önskade att du levde hade behövt dig nu att gråta på din axel du var bäst på att trösta jag kände att du var med mig idag tack för ditt stöd min underbara livet är så orättvist varför skulle du dö ??? älskar dig så din Delicia

Inga kommentarer: