lördag 12 maj 2012

Lördag ...

Vaknade imorse kl 8 på med nyheterna spanade lite märkte att min yrsel var framme så det var bara att stanna i sängen ett tag till vände mig om och sov till 11 , är lite låg idag jag saknar min man så otroligt mycket skönt att mina anti depp dämpar det mesta annars hade jag varit deckad av sorg och det orkar jag inte mer jag har drömt så konstig i ett par dagar Lars han levde men vi väntade på att han skulle dö varför drömmer man om detta hemska eller så kanske Lars vill säga något igenom dessa drömmar vilket jag inte fattade så då får han försöka förmedla sig i en ny dröm eller på annat sätt . Det här med döden är så svårt att förstå manen jag älskade mest  i världen är död kommer aldrig hem igen, kommer nog aldrig förstå varför detta , vi saknar dig så fina man och önskar varje dag att detta hemska inte hände oss . Nu skall vi lördags mysa med glass och jordgubbar och hoppas på att min lilla syster får lite värkar behöver lite roligt som händer denna familj .

Love you my darling miss you like crazy

Inga kommentarer: