torsdag 24 maj 2012

Torsdag !!

Jobba , jobba  livs, infattning sen livs igen ja kul att vara på infattningen mycket varor att stoppa in i små lager platser mycket klia sig i huvudet men dagen gick snabbt förbi och det är ju skönt , jag är trött och tom på ord funderade på att köpa denna till Siesta gott att smutta på när man är hemma mellan konserten ..

Hej kära mannen min jag träffade Jonas idag det var länge sen go kille
jag saknar dig så och önskar att du var här love you 4 ever min underbara ..

Hej hjärta Nov 2010 ja bebis gosa skall jag snart göra längtar minsann upp till Stockholm nu
så tråkigt att höra att din mans lungor blivit sämre Kärlek & Ljus till er <3

A-Alfa 1 hoppas att du mår bra tänker ofta på dig och hoppas nu att du är på listan Kärlek & Ljus till dig och din familj

Inga kommentarer: