tisdag 8 maj 2012

Trötta Tisdag ...............

Jaha då var det en ny dag och jag lika trött som vanligt kommer jag någonsin att vara pigg det är ju en bra fråga ???? Stress som vanligt på morgonen kan inte fatta varför det skall vara så mycket men om jag drar mig lite och Joel vill inte vakna och man behöver snabbt springa på toa innan man kör till jobbet ja då blir det mycket så ikväll skall jag ta min sömn tbl kl 20:00 för att försöka minska tröttheten dagen efter jag måste försöka med allt kan ju inte konstant längta efter att gå och lägga mig är jag verkligen så tråkig och trött ??
Jobba , jobba läkemedel , infattning sen mitt älskade sjukhus fick packa 2 st jätte vagnar och var fullkomligt nöjd efter jobbet till Maxi måste handla lampa till akvariet , snus och jordgubbar fått lite dille på det kanske för att jag är sken gravid syster skall ju ha barn vilken dag som helst hahahahaha!!
Hade just kommit hem satt med mitt kaffe då ringer det på dörren NEJ !!!!!!! är det första jag tänker har ju redan tagit på mig pyjamas vill inte träffa någon eller prata med någon vill ju krypa under mitt täcke och titta på tv dörr försäljare fick en broschyr och skall tänka tills imorgon larm till huset har jag tänkt på länge och det var inte så dyrt som jag trodde ..
Lars min fina man FAN vad du är saknad att leva utan dig är så ofattbart jag kan inte förklara i ord varför skulle du dö det kan jag än idag inte fatta varför Universum valde dig. Var det du som välte bröllops fotot i natt?? tack för att du visar dig älskar de små tecken jag får ,men önskar att du låg bredvid mig istället älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: