fredag 13 juli 2012

Dag 3 lazyday!!

Vaknade 8:30 har mycket att göra i sommar men jag hoppar över det idag göra lite små saker men annars skall jag bara ta det lugnt tvätta lite och kolla lite hur jag skulle kunna publicera min blogg/bok kostader, enkelhet mm mycket som skall passa ihop och spännande skall det bli och har nu hittat ett förlag som heter solentro som jag är leker alltid med ord och siffror Solen + Tro känns lite som detta skulle passa bra ....

Älskade Lars jag tror jag drömde om dig i morse kändes som om jag hade just träffat dig och det tar alltid en liten stund för mig att fatta att du har faktiskt dött varje morgon samma procedur , du är så saknad av oss alla och känns så orättvist att du skulle dö ibland men har nu lärt mig att acceptera din död och ser nu att din tid på jorden var klar låter galet jag vet men att du fick dina organ var ett mirakel men att dö sen i en blodförgiftning ja då är det nog inte meningen att man ska leva . Jag kan bara tacka dig för de fina år vi fick och att jag fick äran att ha dig som man och pappa till våra barn du kommer alltid att vara min stora kärlek och en tomhet i min själ kommer jag ha resten av mitt liv älskar dig för resten av mina dagar din Delicia




 +=Solentro <3



Inga kommentarer: