tisdag 31 juli 2012

Hej då härliga Göteborg !!

Joel och jag vaknade för sent helt slut efter 11 timmar på Liseberg var inte att skoja med för sent kom vi till frukosten skit oxå svalde lite kaffe resp jos och på väg till Sahlgrenska träffa alla härliga som tog han om oss för 18 månader sen Kattis koordinator har vi kontakt med men minns de oss och minsann det gjorde de kramade alla godingar som var så underbara mot min fina Lars och oss kändes lite jobbigt samtidigt att komma upp till Tiva men ändå en härlig plats i 8 veckors tid var det vårt andra hem kärlek och ljus till alla involverade kan jag bara säga .. Spö regn när vi kom ut mot hotellet och hämta våra väskor sen vidare mot nordstan mötte Åsa med töser men Joppe och jag bestämde att åka hem till resten av vår familj pussa våra Goa katter och lägga oss tidigt en och en halv vecka kvar på semestern och lite kvar att göra . Älskade underbara vi skulle till domkyrkan och tända ett ljus till dig med tröttheten tog över och det blev inte av jag vet att du var med på vår resa kände dig hela tiden älskar dig så puss & kram Delicia

Inga kommentarer: