torsdag 26 juli 2012

Helsingborg Nästa ....

Underbar Artist !!




Igår blev precis så underbar som jag hade tänkt mig , vinet var fantastiskt ,maten var smaskens , min första öl slank ner , och mötet med Dimestore Junkies & Willie Nile underbart en afton full av kärlek kan inte begära mer och älskade Willie hade inte ändrats allt sen vi såg honom sist man kan inte mer än älska denna fina artist som sprider endast kärlek men sin musik Thank you baby Jesus mer behöver man nog inte säga Kärlek & Ljus ..
Idag går resan till Helsingborg The Great Decay is on the list today skall bli trevligt och ser att solen lyser så vackert och en fin dag kommer det att bli ..

Hej min Lars visst var det underbart kände att du var med ,
Älskar dig saknar dig och önskar att du var här ..

Min första öl ..
Love u Willie <3



The Gang of Love !!
Minnen !!
Paus!!
Extremt Vackert !!
Utsökt !!
 Längst fram så klart !!

Inga kommentarer: