måndag 23 juli 2012

Delicia vs Djungel !!!

Vaknade vi 11 men har varit uppe innan och matade ut svultna odjur gott att kunna somna om idag skulle vi slåss med jungeln inget jag ser fram emot om jag säger så men skulle bli skönt att kunna bocka av detta på min lista och lite stuprör skulle jag få ifrån grannen de har bytt ut sina och det tackar vi för så nu skall det bli torrt på källar plan som oxa var en av sakerna att göra ja vad skall man säga Fa.... vad jag är duktig trottsar denna utmattning så skall bara ge mig på det imorgon igen för att vi är långt ifrån färdiga . På Onsdag skall Åsa & jag på konsert åh vad vi ser fram emot detta Dimestore Junkies och underbara härliga Willie och på Torsdag till Helsingborg och kolla på fina Nicklas som skall spela med sitt band det var länge sen vi såg dem ja så lite har vi på nöjes listan oxå .

Hej min älskade hade du kul när du kollade på oss när vi slogs med ogräs vi skojade lite om dig idag och sa pappa hade eldat upp skiten du var ju lite pyroman hahaha !! och det klart mycket enklare att elda upp det men jag vågar inte och då kommer det att bli ett antal turer till tippen saknar dig min fina din D
1-0

Foto: Delicia vs djungel
Delicia vs Jungel



Inga kommentarer: