lördag 14 juli 2012

dag 4 ...

Hade super svårt att sova inatt så ikväll skall jag inte glömma ta min sömn tablett så att jag kan sova ordentligt hela dagen blir fördärvat och mina semester dagar måste jag ha till att göra nytta inte slöa hela dagarna . Ett problem som jag måste ta tag i är fukten i min källare det är inte mögel har Anticmex satt diagnos på men konstigt att vi har bara detta problem på sommaren på vintern sköter ju värme pumpen superbra känns inte så kul att ha att ha värmen på 22 grader där nere och små fläktar som svalkar här uppe och tror att jag får investera i en ny avfuktare  det får jag ta tag i på Måndag skall regna då och då får vi passa på att göra inomhus arbete .. Jag träffade en vän igår som har gjort denna gastric bypass och jag kan bara säga hoppas hoppas att jag får göra detta så lycklig jag blev av att bara se på henne tänk att ha såna lyckliga känslor om sig själv underbart , härligt längtar tills det blir min tur ..  Idag skall jag ta lite kort på saker som finns i min källare pengar som är på en hylla kan minsann sitta bättre i mitt bank konto ...

Min älskade underbar hade velat pussa dig saknar dom så ha det bäst i himlen älskar dig som attan din Delicia

Inga kommentarer: