tisdag 3 juli 2012

Och det är bara Tisdag !!!

Trött som en gnu idag men iväg till jobbet och där var minsann mycket att göra på infattningen i alla fall jisses vad det var att göra helt svettig så här har jag inte jobbat på i alla fall snart 4 veckor som det har varit så lite att göra , helt slut nu och jag skall minsann inte göra mer idag och det är bara tisdag hur skall det nu gå ,
Imorgon skall jag till doktorn och kolla om jag kan göra en Gastric Bypass jag har jojo bantat i hela mitt liv och ja visst har jag lyckats till och med att gå ner mycket men sen till att gå upp ännu mer jag har nu en BMI på 36 och det är INTE bra och jag behöver nu hjälp om jag kan få det och nu kan jag bara hoppas jag förtjänar att må bra och vara frisk ..

Hej min älskade underbara hur har du det idag ?? saknar dig som attan och önskar att du var här älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: