fredag 27 juli 2012

Os idag !!!!





Picknick !!
Igår var en vrål trevlig dag Helsingborgs festivalen en vän och hans band skulle spela och det kan man ju inte missa bestämde oxå en snabb träff med en vän ifrån skolan och det e ju nästan 20 år sen vi sågs jätte trevligt att träffa henne och senare träff redan bestämt härligt , efter konserten beställdes go mat liten promenad till en solig plätt och åt våra goa mat lådor så mysig <3
Idag hade jag tänkt att åka till sop tippen men kl är tolv och jag har mina pyjamas fortfarande på mig så vi får se om det kommer att ske , tvätt och packning på schemat liten semester för endast Joel och jag skall bli mysigt bara vi två träffa syster och Thomas lilla Ludde och Markus längtar skall bli mysigt och kanske minsann till och med träffa bästa Åsa med döttrar på en fika i denna fantastiska staden ..
Os invigning idag jätte trevligt skall bli jätte kul att se Sveriges elit kamma hem medaljerna .

Hej min Lars önskar att du var här älskar dig min fina din Delicia för alltid














2 kommentarer:

Nicklas sa...

Tack för en mycket trevlig kväll igår! Det var så roligt att träffa er och hänga lite! Kram!

Delicia sa...

Desamma finaste Nicklas & Lena <3