lördag 28 juli 2012

Plocka, Packa ......

Det var en vacker dag igår härligt att sommaren äntligen hittat till Sverige men trotts det vackra vädret stannade jag inne hela dagen och rensade bland saker som har stått och dammat sen Lars bort gång och med depression tät efter har jag minsann inte gjort mer än nödvändigt här hemma  på mycket  mycket länge och tro mig det var så mycket damm och katthår över allt så detta hände inte en dag för tidigt en sop säck till har fyllts känner mig lite duktig på min semester i alla fall , men jag har kvar att göra men 2 veckor kvar på semestern skall jag väll komma ganska långt på min att göra lista . Imorgon blir det en mini semester till underbara Göteborg träffa finaste syster med familj , Liseberg sen hälsa på Sahlgreska folket ja mycket att hinna med på lite tid men det skall bli så trevligt att komma tillbaka till staden min man dog i hur märkligt det än låter .....

Hej min man så synd att du inte finns kvar på jorden du är extremt saknad från alla håll och kanter ha det bäst i himlen min kära

Inga kommentarer: