fredag 20 juli 2012

Fredag 3 veckor kvar !!




Jag somnade ap sent inatt var nog pga allt kaffe repande igår men men jag vaknade någorlunda imorse fixa lite tvätt och annat smått idag blir nog lite film oxå vädret säger ja till det , Elisabeth en arbets kollega var och hämtade en film som jag beställde och lämnade lite ägg till oss som tack kan nog bli gott med lite Americanska pannkakor och sirap mumms filli babba . Joel skall sova över hos en vän idag så super tomt är det i huset Hannah har varit i Varberg en vecka nu och Zack har varit hos Daniel en kompis lite skönt samtidigt om man får tycka så men mindre tvätt mat mm gör rätt mycket fast det är oxå skönt att ha alla hemma för då är de säkra under mammas tak men vi alla behöver lite semester ifrån varandra ett par dagar

Läste för en stund sen på Facebook att en annan blogg kontakt till mig är på Transplantations listan så skönt för henne och hennes familj att de nu skall få en chans till ett längre liv fast jag förstår fullkomligt hennes ångest att detta måste jag göra annars dör jag och lämnar min små barn men kan oxå dö i komplikationer , den ångest fyllda resan har vi varit med om och fast min älskade dog så hade vi aldrig velat vara utan denna resa som har öppnat våra ögon totalt så härligt det var att se alla uppe på TP centrum i Göteborg bara dagar efter sina operationer verkligen fantastiskt så mina älskade vänner 2 st som väntar på nya lungor detta kommer att gå bra det vet jag all kärlek och ljus till er hoppas nu att er väntan inte blir så lång ni är ständigt i mina tankar va starka min hjältar <3

Hej min Lars jag saknar dig så älskar dig mer än vad jag kan beskriva ha det bäst i himlen där har ni säkert sol och härliga stränder och goa drinkar ha det bäst min hjälte din Delicia

Inga kommentarer: