tisdag 10 juli 2012

Semester .nu !!!!

Nu är det bara att hoppas att de inte ringer ifrån jobbet på dessa xtra dagar semester som jag fick och som vanligt inte mycket att göra så semester ungdomar har dammat och städat hyllor och det är ju inte skoj för de stackarna men de har ju haft en slapp semester period det är en sak som är säker , jag har nu i alla fall semester från och med nu och imorgon skall vi ett par vändor till soptippen sen ville sonen till Höör och kolla mixerbord ja det kan jag väll ha som utflykt imorgon . Känner mig lite lycklig idag bara tanken att opereras får mig att bubbla inombords hoppas, hoppas jag förtjänar att mår bra och detta är steget till mitt välmående liv , ett lyckligare liv som är så så välkommen ..
Skall nog ut och banka loss lite av min 10 kg klump kyckling kan nog bli gott till kvällsmat . Jag har tänkt mycket på mina blogg vänner hoppas att ni båda har det bra skickar lite kärlek & ljus till er A-1 och hjärta november 2010 jag ber och hoppas att livet blir lite enklare för er ..

Min älskade underbara förlåt att jag inte tagit bort blommorna på kyrkogården men har inte riktigt orkat dit ännu men lovar att snygga till det snart älskar dig så in i bomben och önskar att du var kvar i jorde livet ha det bäst i himlen din Delicia

Inga kommentarer: