söndag 1 juli 2012

Dagens utflykt !!!

Kl ringde tidigt denna söndag en uyfykt till Malmö sonen har hittat en 6 månader gammal i Mac ojojoj kommer jag att hitta dit och hem det är frågan lite nervös men detta skall jag och Zacke fixa och japp det gjorde vi och in i en lägenhet lite läskigt vet ju inte vem dessa människor är men det gick bra och de var jätte trevliga så nöjd son fick med sig dator och garanti jag tror att vi gjorde ett klipp , på vägen hem inom mamma lämna lite saker hon har ju inte sett Zack på 4 år så hon var lite chockad att se att han var så stor ..



Kl 17: 50 på tv4 fakta är det en dokumentär om en tjej som väntar på nya lungor tycker att alla skall se detta  och se hur väntan på liv ser ut samtidigt som det är så vackert att få en chans att leva vidare är väntan så fruktansvärt tung kanske inte i alla fall men för oss var det väldigt traumatiskt min älskade fick 3 månader kvar att leva i Augusti 2010 och hamnade på listan 21/10 -2010 sövdes ner Dec 2010 flögs till Göteborg och hölls vid liv men ECMO och respirator organen kom 15/1- 2011 lång lång väntan. 85 dagar på Prio 1 i Sverige och 2 i Norden och 13 dagar på Prio 1 i Norden viktigt att alla fyller i sina donations kort så att väntan kanske inte blir så lååååång ....

Saknar dig min underbara hjälte 17 månader sen du lämnade oss tänk att tiden har gått så snabbt förbi önskar att du var här love u 4 ever Delicia

Inga kommentarer: