söndag 25 november 2012

24 timmar ....




Mr.P har just kört hem underbara 24 timmar med denna fantastiska person som gör mig så lycklig ,mat , film underbar konversation och nu nedräkning tills nästa träff vilket kommer att bli i veckan då skall han bjuda mig på lunch så en instickare inom Höör blir det ,skall nämligen till Lund på informations träff angående min Gatric Bypass och jag skall minsann fråga om jag kan kanske göra en gastric band istället har läst en del och det känns som om det skulle passa mig kanon ja jag får i alla fall ställa frågan .......
Livet leker och jag älskar varje minut jag har trappat ner mina anti deppresiva från 3 till 1 har ättit 2 ett tag och mått bra på det så nu efter 2 veckor tar jag bara 1 känns skönt att jag kan fungera bra utan fast detta hjälpmedel var ett enormt behov att få mig ur denna jobbiga depressionen och nu vill jag uppleva vackra livet utan något som bromsar eller blockerar mina tankar men om vi säger så så är kärlek det bästa läkemedel som finns för kropp & själ Mr P är min drog han gör mig hel och öppnar mitt psyke till en underbar nivå and belive me the man has a beautiful mind ...Hmmmmmm kan lyssna på honom i timmar härligt ...
Min vän hade nog en underbar date i helgen hon skall uppdatera mig senare är så glad för hennes skull härligt underbart vackert puss & kram till dig fina vän vi förtjänar att må bra efter allt vi har varit igenom njut av varje sekund ....

Hej min Lars jag känner din närvaro i huset lite starkare när P är på besök du skall väll kolla så att han är snäll mot mig och det är han på alla sätt och vis du behöver inte vara orolig love you my love take care up there 

Skicka en kommentar