söndag 25 november 2012

24 timmar ....




Mr.P har just kört hem underbara 24 timmar med denna fantastiska person som gör mig så lycklig ,mat , film underbar konversation och nu nedräkning tills nästa träff vilket kommer att bli i veckan då skall han bjuda mig på lunch så en instickare inom Höör blir det ,skall nämligen till Lund på informations träff angående min Gatric Bypass och jag skall minsann fråga om jag kan kanske göra en gastric band istället har läst en del och det känns som om det skulle passa mig kanon ja jag får i alla fall ställa frågan .......
Livet leker och jag älskar varje minut jag har trappat ner mina anti deppresiva från 3 till 1 har ättit 2 ett tag och mått bra på det så nu efter 2 veckor tar jag bara 1 känns skönt att jag kan fungera bra utan fast detta hjälpmedel var ett enormt behov att få mig ur denna jobbiga depressionen och nu vill jag uppleva vackra livet utan något som bromsar eller blockerar mina tankar men om vi säger så så är kärlek det bästa läkemedel som finns för kropp & själ Mr P är min drog han gör mig hel och öppnar mitt psyke till en underbar nivå and belive me the man has a beautiful mind ...Hmmmmmm kan lyssna på honom i timmar härligt ...
Min vän hade nog en underbar date i helgen hon skall uppdatera mig senare är så glad för hennes skull härligt underbart vackert puss & kram till dig fina vän vi förtjänar att må bra efter allt vi har varit igenom njut av varje sekund ....

Hej min Lars jag känner din närvaro i huset lite starkare när P är på besök du skall väll kolla så att han är snäll mot mig och det är han på alla sätt och vis du behöver inte vara orolig love you my love take care up there 

1 kommentar:

Anonym sa...

Helloj Delicia
Jag följer dig blogg emellanåt och det är så skoj att följa dig.
Và glad jag blir att läsa att du mår bättre och har träffat någon som du tycker om :) <3
Såg att det är dags för din info träff gällande kommande operation. Jag läste också på en massa inför min op. Nu är det ju 3 år sedan jag blev opererad och idag mår jag alldeles utmärkt. Första tiden var ganska jobbig att ställa om sitt liv men när det väl var gjort så blev livet mycket bättre :) Det bästa beslutet jag tagit var att göra operationen :) :)
Såg att du funderade på att göra Gastic banding istället för bypass... vill inte skrämma dig men när jag blev op så var där flera som blev op samma dag som mig som tidigare gjort banding men som fick komma tillbaka o opereras igen då deras liv inte fungerade bra. Flera av dem var väldigt begränsade vad den kunde äta.... och de blev tydligen väldigt dåliga om de tex. åt kött. Jag kan bara utgå från min egen erfarenhet av bypass och det har fungerat alldeles utmärkt för mig. Inga komplikationer efter op och nu kan jag äta vad jag vill dock bara barn portioner men det fungerar alldeles utmärkt.
Så mitt tips till dig är att göra bypass istället för banding men kolla givetvis vad läkarna säger!!
Lycka till med din kommand op och ha det gott med kärleken! :)
Kram Ann-Louise