torsdag 8 november 2012

Torsdag !!!

Vaknade innan klockan galet jag vet fattar inte vad som är med mig men skit samma jag gillar det skarpt jobba jobba hade en plock utbildning idag och det har inte jag gjort på nästan 2 år och det gick bra trotts viss motgång i början dagen den tog slut mot Maxi efter jobbet handla lite smått o gott och nu skall jag förnya färgen på mitt hår chilli/choklad låter intressant och det får jag verkligen hoppas ... senare blir det ytligare ett avsnitt med vampyr mys och när jag vaknar imorgon är det minsann Fredag åååååå vad jag älskar fredagar en helt orörd helg framför mig och jag hoppas innerligt att Mr P kommer att vara involverade i en och helst 2 dagar av helgen ????? återstår att se 

Hejsan finaste ängel din fru är totalt galen och älskar det ha det bäst i himlen din D <3

Inga kommentarer: