torsdag 15 november 2012

Snart så är det helg ..........................

Trevlig dag på jobbet med mycket skratt jag kar minsann goa kollegor och det är toppen , trött och frusen ligger jag under täcket och lyssnar på Spotify som är full av underbara låtar imorgon är det underbara Fredag kan inte beskriva det på annat sätt helger är så härliga , det börjar nu minsann bli lite kallt ute efter har varit milt ett tag usch gillar inte detta så jätte mycket men vi måste ju tyvärr gå igenom alla årstiderna synd att det inte kunde vara sommar året om ......

Hej min ängel saknar din stabilitet du var en man som visste vad han ville och kämpade för det du trodde på <3 livet är för kort att vela med man skall ha kul , njuta , älska , skatta och jag försöker göra allt detta utan dig har inte varit lätt alla gånger jag tog stora steget och träffade en man och vi har väldigt spännande träffar jag vet inte vart allt detta kommer leda och om det inte fortsätter så är jag tacksam för den tiden vi har haft , jag skall snart operera mig och är hur glad som helst att jag skall få detta så att jag först och främst lever ett nyttigare smalare liv och älska mig själv vilket jag gör redan till viss del redan . Jag lever mitt liv fullt ut och ångrar ingenting tack för den tiden vi har haft älskade och sköt om dig i himlen Delicia

Inga kommentarer: